در جستجوی جسارت

سفر باید کرد

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ
آدم ها باید با واقعیت زندگی شون رو به رو بشن ، مثلا من با این واقعیت که اوون همه ثبت موقت هام پرید. با این واقعیت که وقتی دیدیم بلاگفا قدرت اداره اینجارو نداره همچنان بهش اعتماد کردم و این اشتباه خودم بوده. و یا بلاگفا با این واقعیت، باید رو به رو بشه که دیگه توانایی اداره یک بلاگ رو نداره ،و بیاد عین بچه آدم بگه آقا نتونستیم شرمنده . خیال همه رو راحت کنه. آدم ها بهتره با واقعیت های زندگی برو به رو بشن. مثل من مثل شما مثل بلاگفا. +یادتان می آید نشانتان دادم که چقدر نوشته ثبت موقت دارم! +واقعا واقعا بلاگفا محترم رو باید ترک کرد، آدم عاقل نباید از یه سوراخ دوبار گزیده بشه.  +به قول کیمیاگر : من یه پیر عرب خرافاتی ام ، چیزی که فقط یه بار اتفاق بیفته ممکنه دیگه نیفته ، ولی وقتی دو بار اتفاق افتاد حتما بار سومی هم هست. + دوستانم اگه جای بهتری و مناسب تری توی ذهنتون هست یا سراغ دارید لطفا به بنده پیشنهاد بدید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
موکا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی