در جستجوی جسارت

نخوانید فقط بگذرید

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ
خستم، واقعا خسته ... دلم یه نفرو‌ میخاد... فقط اونو ... فقط بیاد پیشم بشینه بگه گریه نکن. بیا تا تمام درد هام بریزه. بیا اینجا کاراتو انجام بده بزار منم به کارام برسم ، بیا من سیگارتو روشن می کنم برات، بیا هرچند می دونم اصلا وقت نداری ، بیا دلم فقط عشق تو رو میخاد ، بیا و به روم نیار سهم من نیستی.  کی میای؟ کی حاضرت بشم؟ فقط وقتی تو‌ میای حوصله دارم اونجور لباس بپوشم و  موهامو آزاد کنم .خستم بیا لطفا.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
موکا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی