در جستجوی جسارت

در لابه لای هر متن این صحنه تا ابد هست

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ
به فرض که من از غصه و درد تمام خیانت ها بسیار خوشم می آید ،و فاحشه های جسمی را بسیار بیشتر از  مردم سر نانوایی دوست دارم و برایشان بیشتر احترام قائلم، چه فایده که من در هر صورت نه پولی برای خرید نان دارم نه زن . دل خشک کرده ام به سنگ فرش های پیاده رو خیابان، با این قانون که : خط ها نه!. و آن ها را بدون گذاشتن پا بر روی خط هایشان گذر می کنم و سپس خودم و تمام آدم های بی قانون در حال عبور از پیاده رو را به دسته های حواس پرت و مُخطی و پفیوز تقسیم می کنم، دنیای سختی از آب در نمی آید فقط کمی ، زندانبان کم دارد.

همش تو ذهنم میاد الکی الکی الکی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
موکا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی